EDI

Siūlome tarptautinėje verslo rinkoje standartu pripažintą EDI sprendimą, kuris apjungia skirtingas verslo valdymo sistemas ir užtikrina efektyvų elektroninių duomenų keitimąsi tarp prekybos partnerių.

EDI (angl. Electronic data interchange) arba elektroniniai duomenų mainai (EDM) – tai sprendimas, kuris leidžia organizacijoms be žmogaus įsikišimo keistis svarbiais komerciniais dokumentais.

Elektroninių duomenų mainų sprendimai aktualūs ne tik įmonėms, dirbančioms su daugybe užsakymų, valdančioms prekių ir atsargų sandėlius: tokioms kaip didmeninės, mažmeninės prekybos įmonėms, logistikos ir transporto, gamybos bendrovėms, viešbučiams. EDI sprendimas gali būti individualus, skirtas smulkaus bei vidutinio verslo įmonėms.

EDI padeda realiuoju laiku „susikalbėti“ tiekėjų, prekių gavėjų, logistikos kompanijų ir kitų proceso dalyvių verslo valdymo sistemoms. Užsakymų pateikimas, prekių gavimo patvirtinimas, važtaraščių, sąskaitų išrašymas ir pateikimas jūsų įmonėje taps efektyviu procesu, kurio realią vertę pajusite tik pradėję naudotis.

EDI kuriama vertė

  • Efektyvi komunikacija tarp jūsų ir jūsų verslo partnerių;
  • Automatinis duomenų apdorojimas ir pateikimas ženkliai mažina klaidas;
  • Efektyvus asortimento ir atsargų valdymas realiu laiku;
  • Užtikrinimas proceso skaidrumas, galima stebėti ir atsekti visus žingsnius;
  • Žymiai spartesnis užsakymų pateikimas ir įvykdymas;
  • Greitesnis atsiskaitymas už prekes;
  • Mažesni kaštai, nes atsisakoma darbo rankomis ir popierinių dokumentų naudojimo;
  • Paprasta naudoti, nes jūsų įmonės darbuotojai dirbs įprastoje programinėje aplinkoje, o EDI sprendimas nepastebimai atliks „vertėjo“, padedančio sistemoms „susikalbėti“, darbą.

EDI galimybės

  • Integruojamas su visomis rinkoje naudojamomis verslo valdymo sistemomis;
  • Užsakymai pateikiami e. būdu;
  • Išrašyti e. važtaraščiai pateikiami ne tik gavėjui, bet ir į i.MAS;
  • Prekių gavimas (važtaraščiai) tvirtinamas e. būdu;
  • Automatiškai pateikiamos e. sąskaitos faktūros;
  • Suformuojamas e. archyvas;
  • Dokumentai tvirtinami kvalifikuotu e. parašu.

Klientai apie mus

Su EDI sprendimu užsakymus įvykdome greičiau ir tiksliau, atlaisviname darbuotojus nuo beprasmio rutininio rankinio darbo. Procesai tampa efektyvesni – nei tiekėjui, nei mums nereikia rankiniu būdu įvedinėti duomenų. Pateikus užsakymą, jis automatiškai importuojamas į mūsų apskaitos sistemą, kurioje formuojami susiję dokumentai: prekių atkrovimo nurodymai, važtaraščiai, o remiantis šiais – sąskaitos faktūros.

Prekybos tinklo „Žalia stotelė“ įkūrėjos UAB Agrofirma „Sėklos“ generalinis direktorius Ramūnas Ažukas