02/03/2020

„Softeros“ EDI integracija supaprastina prisijungimą prie „Fitek“ EDI tinklo.

Siekdama palengvinti elektroninių duomenų mainų (EDI) naudojimo pradžią, programinę įrangą verslui kurianti įmonė „Softera Baltics“ sukūrė standartinę EDI jungtį, skirtą „Microsoft Dynamics NAV“ (iš 2013R) ir „Microsoft Dynamics 365 BC“. Tai leidžia programinę įrangą naudojančioms bendrovėms lengviau prisijungti prie EDI operatoriaus „Fitek“ tinklo. Štai, ką apie EDI ir jos teikiamą naudą kalba EDI verslo padalinio vadovas Ainas Arust.

Kas yra EDI ir kaip ji veikia?

EDI – tai elektroninių duomenų mainai. Tai reiškia, kad duomenys perduodami elektroniniu būdu ir vienareikšmiškai apdorojami kompiuteriu. Sprendimas užtikrina automatinį kasdienių verslo dokumentų, pavyzdžiui, užsakymų ir sąskaitų, judėjimą tarp skirtingų organizacijų programinių įrangų, išvengiant poreikio apsikeisti tokiais dokumentais elektroniniu paštu ar spausdintomis jų kopijomis. Verslui tai reiškia ženkliai greitesnį užsakymų pristatymą bei vykdymą, taip pat spartesnį sąskaitų apmokėjimą bei mažesnes sąnaudas, nes įdiegus minėtą sprendimą, išnyksta poreikis rankiniu būdu tvarkyti dokumentus.

Kas turėtų naudoti EDI?

EDI sukuria vertę bet kokio dydžio verslo įmonėms. Automatinis duomenų tvarkymas padeda ženkliai sumažinti klaidų tikimybę ir sutaupyti laiko, skiriamo rankiniam duomenų įvedimui, dokumentų peržiūrai, rūšiavimui, bylų kopijavimui ir kitoms administracinėms užduotims. Jei turite daugiau padalinių, jums nebereikės siųsti fizinių dokumentų iš vieno biuro į kitą, todėl sutaupysite laiko ir paspartinsite darbą. Sutaupytą laiką galėsite skirti pridėtinę vertę verslui kuriančioms užduotims.

Kam reikalingas EDI operatorius?

Įprastai bendrovės turi daug tiekėjų ir klientų, todėl kiekvienam iš jų sukurti bei palaikyti atskirą kanalą yra brangu. EDI operatoriai turi savo tiekėjų ir klientų tinklą bei palaiko ryšį su skirtingais EDI operatoriais. Todėl, norint keistis duomenimis su verslo partneriais, užtenka turėti vieną jungtį prie EDI operatoriaus tinklo. Šalia standartinių paslaugų, tokių kaip dokumentų perdavimas ir formato keitimas, EDI operatoriai taip pat teikia ir kitas paslaugas – produktų kodų keitimas, jei pirkėjas ir pardavėjas tam pačiam produktui naudoja skirtingus kodus, dokumentų tikrinimo ir lyginimo, archyvavimo paslaugas ir, pavyzdžiui, „Fitek“ atveju, dokumentų skaitmeninimo paslaugas.

Kas yra standartinė EDI jungtis?

Standartinė jungtis yra į ERP (verslo valdymo sistemą) integruotas modulis duomenų apsikeitimui tarp ERP ir EDI operatoriaus tinklo. Tai reiškia, kad verslo valdymo sistemą (ERP) su EDI moduliu naudojančiai įmonei nereikia kurti visiškai naujos EDI jungties, bet galima naudoti esamą modulį, priderinant jungtį konkretiems reikalavimams. Tai sutaupo daug laiko ir mažina EDI projekto sąnaudas.

Ar su NAV galima naudoti kitas „Fitek“ paslaugas?

Taip. „Fitek“ ir „Softera“ taip pat sukūrė standartinę sąsają tarp NAV ir „FitekIN“ sąskaitų valdymo sistemos išlaidų sąskaitoms. Įmonės gali visiškai skaitmeniniu būdu tvarkyti ne tik prekių sąskaitas bei kitus EDI dokumentus, bet ir išlaidų sąskaitas, pavyzdžiui, sąskaitas už paslaugas. Abiejų tipų sąskaitas galima archyvuoti „FitekIN“ sistemoje, kuri taip pat turi ir puikų paieškos įrankį. Tai reiškia, kad „Fitek“ gali padėti visas sąskaitas tvarkyti skaitmeniniu būdu, naudojant visiškai integruotą standartinį sprendimą.

Baltijos šalyse įkurtą „Fitek“ įmonių grupę valdanti finansinių technologijų („fintech“) kompanija „Unifiedpost Group“ sėkmingai įgyvendino savo pirminį viešą akcijų platinimą. Šią savaitę Grupė debiutavo „Euronext Brussels“ vertybinių popierių biržoje – tai leis dar sparčiau plėtoti naujas paslaugas ir technologijas ir klientams Lietuvoje.

Sužinokite daugiau

Penktadienį, gegužės 15 dieną, 14:00 valandą vyks vebinaras "Pirkimo sąskaitų automatizavimas".

Sužinokite daugiau

Mieli klientai ir partneriai, stebėdami ir gaudami vis daugiau informacijos apie koronaviruso paplitimą visuomenėje, suprantame, kad labai svarbu imtis visų įmanomų priemonių, kad sumažintumėme užsikrėtimo riziką, tačiau ir toliau įprastai teiktumėme paslaugas savo klientams.

Sužinokite daugiau