12/09/2017

Kliento istorija: „Ecoservice“ efektyvina sąskaitų valdymą

Lyderiaujančiai atliekų tvarkymo bendrovei UAB „Ecoservice“, kurios padaliniai veikia net šešiolikoje Lietuvos savivaldybių, itin aktualus efektyvaus sąskaitų valdymo klausimas. Todėl vasarą įmonė pradėjo naudotis FitekIN sprendimu, leidžiančiu iš tiekėjų gautas sąskaitas patogiai tvarkyti e. erdvėje.

Apie tai kalbamės su „Ecoservice“ finansų direktore Daiva Kotiene.

Kas Jus paskatino susidomėti automatizuoto sąskaitų valdymo sprendimu?

Verslo plėtra reikalauja spartesnių sprendimų. Kad galėtume juos priimti, būtinas operatyvus duomenų ir informacijos valdymas. Kitas svarbus veiksnys – valdžios institucijų iniciatyvos, skatinančios rinkos dalyvius valstybei pateikti duomenis e. būdu – tai iSAF, iVAZ, „E. sąskaita“ sistemos. Šios aplinkybės skatina ieškoti sąskaitų skaitmeninimo sprendimų, kurie sumažintų rankinio darbo apimtis ir leistų dirbti sparčiau bei kokybiškiau.

 

Kas paskatino apsispręsti naudoti būtent šį sprendimą?

Sprendimo paprastumas: nereikia pirkti ir vėliau rūpintis įvairiomis IT sistemomis, IT resursais, pradedama dirbti greitai. Patogu, kad sąskaitos pasiekiamos ne tik iš darbo vietos –  būdami komandiruotėje, jas galime peržiūrėti ir telefone.

 

Kaip pasikeitė darbas naudojant FitekIN sprendimą?

Įmonės darbuotojai patenkinti sprendimu, nes dokumentų apdorojimui sugaišta mažiau laiko nei anksčiau, visada gali sistemoje rasti ankstesnį dokumentą, taip pat jaučiasi atsakingi ir svarbūs savo padalinių kaštų kontroliavimo procese. Buhalterijos darbuotojai taip pat patenkinti, nes sutrumpėjo duomenų įvedimo į įmonės sistemą laikas.

 

Žvelgiant į artimiausius 3-5 metus, kaip technologijos dar galėtų palengvinti įmonių finansų padalinių gyvenimą?

Šiuo metu mūsų įmonių grupė taiko nemažai automatizuotų veiksmų informacijai pateikti ir stebime tendenciją, kad informacijos gavėjų kiekis nuolat auga. Jei informacijos gavėjai, ypatingai – valdžios institucijos, efektyviau tarpusavyje keistųsi gauta informacija, tai padėtų sumažinti įmonių administracinę naštą ir tuo pačiu labai palengvintų finansų padalinių gyvenimą.

Pavadinimas keičiamas sėkmingai įgyvendinant įmonių tarpusavio integracijos procesą, prasidėjusį 2018-ųjų pradžioje, kai UAB „Fitek LT“ įsigijo kontrolinį SIS akcijų paketą.

Sužinokite daugiau

„Fitek“ pristatė Europos elektroninių sąskaitų portalą „InvoiceGate.com“, kuriame mažos ir vidutinio dydžio įmonės paprastai ir skaidriai gali siųsti bei gauti sąskaitas. Elektroninių sąskaitų portalas yra technologiškai pažangi ir šiuolaikiškai atrodanti platforma. Joje vartotojai gali siųsti ir gauti elektronines sąskaitas vietoje bei per Europos tinklą „PEPPOL“. Elektroninių sąskaitų portalas Estijoje pradėjo veikti 2019 metais.

Sužinokite daugiau

„Fitek Group“, pirmaujanti Baltijos ir Europos finansų technologijų ir e. sąskaitų–faktūrų sprendimų teikėja, dalyvaus didžiausiame Europos finansų technologijų renginyje „Money 20/20 Europe“ – 2019 m. birželio 3–5 d., Amsterdame, Nyderlanduose. „Money 20/20“ renginyje susitinka mokėjimų, finansų technologijų ir finansų paslaugų bendruomenės, kad užmegztų ryšius ir kurtų finansų paslaugų pramonės ateitį.

Sužinokite daugiau