27/03/2017

Klientai – apie Fitek

Šių metų I-ąjį ketvirtį vykusiame Fitek klientų Lietuvoje pasitenkinimo tyrime, bendrovės NPS (Net Promoter Score) rodiklis siekė 78. Net 78% apklaustųjų Fitek skyrė 9 arba 10 balų iš dešimties, 22% apklaustųjų – 8 arba 7 balus.

„Geriausias kainos ir kokybės santykis“, „Patikima, lanksti kompanija, kuriai nematome alternatyvų“, „Nuoširdūs santykiai su klientais, nuolat pateikia naujovių“ – tik keletas atsiliepimų, kurie mus skatina dėl Jūsų stengtis dar labiau.

Tam, kad išsakytumėte nuomonę apie mūsų paslaugas, nebūtina laukti kasmetinio klientų grįžtamojo ryšio tyrimo. Bet kuriuo Jums patogiu metu kviečiame užpildyti šią formą ir palikti Jums rūpimą klausimą ar atsiliepimą. Arba tiesiog paskambinkite.

Penktadienį, gegužės 15 dieną, 14:00 valandą vyks vebinaras "Pirkimo sąskaitų automatizavimas".

Sužinokite daugiau

Mieli klientai ir partneriai, stebėdami ir gaudami vis daugiau informacijos apie koronaviruso paplitimą visuomenėje, suprantame, kad labai svarbu imtis visų įmanomų priemonių, kad sumažintumėme užsikrėtimo riziką, tačiau ir toliau įprastai teiktumėme paslaugas savo klientams.

Sužinokite daugiau

Siekdama palengvinti elektroninių duomenų mainų (EDI) naudojimo pradžią, programinę įrangą verslui kurianti įmonė „Softera Baltics“ sukūrė standartinę EDI jungtį, skirtą „Microsoft Dynamics NAV“ (iš 2013R) ir „Microsoft Dynamics 365 BC“. Tai leidžia programinę įrangą naudojančioms bendrovėms lengviau prisijungti prie EDI operatoriaus „Fitek“ tinklo. Štai, ką apie EDI ir jos teikiamą naudą kalba EDI verslo padalinio vadovas Ainas Arust.

Sužinokite daugiau