27/03/2017

Klientai – apie Fitek

Šių metų I-ąjį ketvirtį vykusiame Fitek klientų Lietuvoje pasitenkinimo tyrime, bendrovės NPS (Net Promoter Score) rodiklis siekė 78. Net 78% apklaustųjų Fitek skyrė 9 arba 10 balų iš dešimties, 22% apklaustųjų – 8 arba 7 balus.

„Geriausias kainos ir kokybės santykis“, „Patikima, lanksti kompanija, kuriai nematome alternatyvų“, „Nuoširdūs santykiai su klientais, nuolat pateikia naujovių“ – tik keletas atsiliepimų, kurie mus skatina dėl Jūsų stengtis dar labiau.

Tam, kad išsakytumėte nuomonę apie mūsų paslaugas, nebūtina laukti kasmetinio klientų grįžtamojo ryšio tyrimo. Bet kuriuo Jums patogiu metu kviečiame užpildyti šią formą ir palikti Jums rūpimą klausimą ar atsiliepimą. Arba tiesiog paskambinkite.

Baltijos šalyse įkurtą „Fitek“ įmonių grupę valdanti finansinių technologijų („fintech“) kompanija „Unifiedpost Group“ sėkmingai įgyvendino savo pirminį viešą akcijų platinimą. Šią savaitę Grupė debiutavo „Euronext Brussels“ vertybinių popierių biržoje – tai leis dar sparčiau plėtoti naujas paslaugas ir technologijas ir klientams Lietuvoje.

Sužinokite daugiau

Penktadienį, gegužės 15 dieną, 14:00 valandą vyks vebinaras "Pirkimo sąskaitų automatizavimas".

Sužinokite daugiau

Mieli klientai ir partneriai, stebėdami ir gaudami vis daugiau informacijos apie koronaviruso paplitimą visuomenėje, suprantame, kad labai svarbu imtis visų įmanomų priemonių, kad sumažintumėme užsikrėtimo riziką, tačiau ir toliau įprastai teiktumėme paslaugas savo klientams.

Sužinokite daugiau