14/09/2017

Ar jūsų biudžeto eilutėje yra vietos efektyvumo didinimui?

Įmonių finansų padaliniai jau inicijuoja artėjančių metų biudžeto sudarymo procesą. Pastaraisiais metais biudžetai turi nemalonią savybę didėti - euro įsukta paslaugų kainų ir atlyginimų augimo banga verčia ieškoti sprendimų kaip didinti veiklos produktyvumą.

Pavyzdžiui, automatizuoti daug rankų darbo reikalaujančius procesus, kad darbuotojai savo laiką galėtų skirti vertę kuriančioms užduotims.

Audrius Kirklys, Fitek LT vadovas. V. Ivanovo (Verslo žinios) nuotrauka.

Kaip įveikti laiko eikvotojus?

Gautų sąskaitų faktūrų tvarkymas – vizavimas, nešiojimas atsakingiems asmenims pasirašyti ir duomenų suvedimas į apskaitos sistemą – yra laikui imlus procesas, kurį įmonės vis dažniau perkelia į elektroninę erdvę. Atsiradus saugiems ir lankstiems „debesų kompiuterijos“ sprendimams, kuriais galima naudotis paslaugų prenumeratos principu, tam nebereikia didelių investicijų į IT sistemas ir jas prižiūrintį personalą.

Ar jūsų išmanusis telefonas gali tapti sąskaitų valdymo įrankiu?

Šiandien visos Jūsų įmonei siunčiamos tiekėjų sąskaitos gali būti suskaitmenintos ir pasiekiamos išmaniojo telefono ekrane keliais mygtuko spustelėjimais. Sąskaitų tvirtinimo ciklas tampa gerokai paprastesnis ir skaidresnis – bet kuriuo metu matoma, kuriame tvirtinimo etape yra dokumentas, kuris darbuotojas jį turi pasirašyti, ar sąskaitos suma neviršija sutartyje numatyto limito ir t.t.

Ar efektyvumas rūpi tik verslui? 

Nors tokį sprendimą pirmajam klientui Lietuvoje įdiegėme prieš dvejus metus, šiemet įvyko simbolinis lūžis. Jei anksčiau daugiau dėmesio skirdavome rinkos švietimui apie sąskaitų tvarkymo automatizavimo vertę, dabar dauguma klientų patys aktyviai kreipiasi ir domisi galimybėmis. Sąskaitų tvarkymo efektyvinimui neabejingas ir viešasis sektorius. Tik šiuo atveju kalbu apie Estiją (ir vėl jie pirmi…) – šios šalies vyriausybė prieš keletą mėnesių pasirašė trejų metų sutartį su Fitek dėl gautų sąskaitų tvarkymo automatizavimo Estijos valstybinėse įstaigose.

Kaip sutaupyti ištisus mėnesius darbo laiko?

Visos šių institucijų gaunamos sąskaitos, kurių skaičius per metus siekia 400 000, jau keli metai tvarkomos e. sistemoje. Pasak rinkos tyrimų bendrovės Billentis, vienos popierinės (dažniausiai – gautos .pdf formatu ir po to atspausdintos) sąskaitos tvarkymas užima ne mažau 30-ies minučių darbo laiko. Tuo tarpu e. sąskaitos tvarkymas e. sistemoje vidutiniškai trunka 4 minutes. Galima nesunkiai paskaičiuoti, kiek Estijos institucijų darbuotojai sutaupo laiko, kurį gali skirti kokybiškesnėms viešosioms paslaugoms suteikti.

„Fitek Group“, pirmaujanti Baltijos ir Europos finansų technologijų ir e. sąskaitų–faktūrų sprendimų teikėja, dalyvaus didžiausiame Europos finansų technologijų renginyje „Money 20/20 Europe“ – 2019 m. birželio 3–5 d., Amsterdame, Nyderlanduose. „Money 20/20“ renginyje susitinka mokėjimų, finansų technologijų ir finansų paslaugų bendruomenės, kad užmegztų ryšius ir kurtų finansų paslaugų pramonės ateitį.

Sužinokite daugiau

2019 m. gegužės 21 d. išleistoje „Billentis“ ataskaitoje „2019 – 2025 m. elektroninių sąskaitų faktūrų išrašymas“ pateikiama informacija apie pasaulines elektroninių sąskaitų faktūrų išrašymo, adaptavimo, analizavimo ir statistikos tendencijas, taip pat nagrinėjamos naujos technologijos bei siūlomos pagrindinės plėtros kryptys.

Sužinokite daugiau

Kartu su partneriais „Softera Baltic“ kviečiame į internetinį seminarą 2019 m. gegužės 21 d. 11:00 val.

Sužinokite daugiau