09.14.2017

Ar jūsų biudžeto eilutėje yra vietos efektyvumo didinimui?

Įmonių finansų padaliniai jau inicijuoja artėjančių metų biudžeto sudarymo procesą. Pastaraisiais metais biudžetai turi nemalonią savybę didėti - euro įsukta paslaugų kainų ir atlyginimų augimo banga verčia ieškoti sprendimų kaip didinti veiklos produktyvumą.

Pavyzdžiui, automatizuoti daug rankų darbo reikalaujančius procesus, kad darbuotojai savo laiką galėtų skirti vertę kuriančioms užduotims.

Audrius Kirklys, Fitek LT vadovas. V. Ivanovo (Verslo žinios) nuotrauka.

Kaip įveikti laiko eikvotojus?

Gautų sąskaitų faktūrų tvarkymas – vizavimas, nešiojimas atsakingiems asmenims pasirašyti ir duomenų suvedimas į apskaitos sistemą – yra laikui imlus procesas, kurį įmonės vis dažniau perkelia į elektroninę erdvę. Atsiradus saugiems ir lankstiems „debesų kompiuterijos“ sprendimams, kuriais galima naudotis paslaugų prenumeratos principu, tam nebereikia didelių investicijų į IT sistemas ir jas prižiūrintį personalą.

Ar jūsų išmanusis telefonas gali tapti sąskaitų valdymo įrankiu?

Šiandien visos Jūsų įmonei siunčiamos tiekėjų sąskaitos gali būti suskaitmenintos ir pasiekiamos išmaniojo telefono ekrane keliais mygtuko spustelėjimais. Sąskaitų tvirtinimo ciklas tampa gerokai paprastesnis ir skaidresnis – bet kuriuo metu matoma, kuriame tvirtinimo etape yra dokumentas, kuris darbuotojas jį turi pasirašyti, ar sąskaitos suma neviršija sutartyje numatyto limito ir t.t.

Ar efektyvumas rūpi tik verslui? 

Nors tokį sprendimą pirmajam klientui Lietuvoje įdiegėme prieš dvejus metus, šiemet įvyko simbolinis lūžis. Jei anksčiau daugiau dėmesio skirdavome rinkos švietimui apie sąskaitų tvarkymo automatizavimo vertę, dabar dauguma klientų patys aktyviai kreipiasi ir domisi galimybėmis. Sąskaitų tvarkymo efektyvinimui neabejingas ir viešasis sektorius. Tik šiuo atveju kalbu apie Estiją (ir vėl jie pirmi…) – šios šalies vyriausybė prieš keletą mėnesių pasirašė trejų metų sutartį su Fitek dėl gautų sąskaitų tvarkymo automatizavimo Estijos valstybinėse įstaigose.

Kaip sutaupyti ištisus mėnesius darbo laiko?

Visos šių institucijų gaunamos sąskaitos, kurių skaičius per metus siekia 400 000, jau keli metai tvarkomos e. sistemoje. Pasak rinkos tyrimų bendrovės Billentis, vienos popierinės (dažniausiai – gautos .pdf formatu ir po to atspausdintos) sąskaitos tvarkymas užima ne mažau 30-ies minučių darbo laiko. Tuo tarpu e. sąskaitos tvarkymas e. sistemoje vidutiniškai trunka 4 minutes. Galima nesunkiai paskaičiuoti, kiek Estijos institucijų darbuotojai sutaupo laiko, kurį gali skirti kokybiškesnėms viešosioms paslaugoms suteikti.

Kartu su partneriais „Softera Baltic“ kviečiame į internetinį seminarą 2019 m. gegužės 21 d. 11:00 val.

Sužinokite daugiau

„Fitek“ įmonių grupė tapo vienos iš pirmaujančių Europoje finansinių technologijų („fintech“) kompanijos UnifiedPost Group dalimi.

Sužinokite daugiau

E. sąskaitų ir kitų finansinių dokumentų automatizuoto valdymo sprendimus teikiančios Fitek grupės apyvarta 2018 m. pasiekė 21.5 mln. eurų ir buvo 60 proc. didesnė nei 2017 m., kuomet grupės apyvarta siekė 13.5 mln. eurų.

Sužinokite daugiau